خبرگزاری کار ایران

امیدفر خبرداد:

ورود سامانه جدید بارشی به آذربایجان شرقی از جمعه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۸۲۳

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از روز جمعه و با ورود سامانه جدید بارشی به استان، بارش برف و باران دوباره آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمد امیدفر با بیان اینکه فعالیت این سامانه تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت، افزود: فعالیت این سامانه همچنین موجب مه گرفتگی و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید در سطح استان می شود.

وی یادآوری کرد: در پی نفوذ این سامانه و آغاز بارش ها، لغزندگی معابر و جاده ها، کولاک برف، یخبندان، کاهش دید و اختلال در تردد خودروها در راه های ارتباطی به ویژه گردنه ها و جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی به مسافران و رانندگان توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در کنار رعایت نکات ایمنی خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

امیدفر همچنین خواستار پرهیز کوهنوردان از فعالیت های کوهنوردی شد و بر ضرورت انجام اقدامات به موقع در خصوص برف روبی در گردنه ها و جاده های کوهستانی،  نمک پاشی راه های ارتباطی، مدیریت در توزیع و مصرف حامل های انرژی و توجه کشاورزان به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز