خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

فیلم های جشنواره فجر استان زنجان در ۲ سانس اکران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۶۸۰

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، از اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در سینما روشا و سینما بهمن زنجان خبر داد و گفت: این فیلم ها هر روز در ساعت های ۱۵ و ۱۸ اکران می شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج داودبیگی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر در زنجان گفت: از تاریخ 15 بهمن به مدت یک هفته 16 فیلم از سری فیلم‌های جشنواره فجر در دو سینمای بهمن و روشا زنجان به روی پرده می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌ها حضور پیدا کنند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به اینکه فیلم‌های جشنواره در دو سانس 15 و 18 اکران خواهد شد، گفت: قیمت بلیت در سینما بهمن و روشا 20 هزار تومان است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی اکران به نحوی است که روز اکران فیلم‌ها در هر دو سینما یکی است، اما سانس اکران باهم فرق دارد، یعنی اگر یک فیلم در سینما بهمن در ساعت 15 اکران می‌شود، در سینما روشا ساعت 18 اکران خواهد شد.

داودبیگی افزود: امسال سینماها با 30 درصد ظرفیت اقدام به اکران فیلم‌های سینمایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خواهند کرد.

امسال فیلم‌های "ابلق" نرگس آبیار،"بی همه چیز" محسن قرایی،"تک تیر انداز" علی غفاری، تی تی" آیدا پناهنده، "خط فرضی" فرنوش صمدی، رمانتیسم عماد و طوبی" کاوه صباغ زاده،"روزی روزگاری آبادن" حمیدرضا آذرنگ،"روشن" روح الله حجازی، "زالاوا" ارسلان امیری،"ستاره بازی" هاتف علیمردانی،"شیشلیک" محمد حسین مهدویان، "گیجگاه" عادل تبریزی، "مامان" آرش انیسی"،مصلحت حسین دارابی"، "منصور" سیاوش سرمدی، "یدو"مهدی جعفری در زنجان اکران می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز