خبرگزاری کار ایران

فرماندار سرخس خبر داد:

بهره برداری از ۱۶ طرح آبخیزداری و دو محور روستایی در سرخس

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۶۴۸

فرماندار سرخس گفت: ۱۶ طرح آبخیزداری دو محور روستایی و پروژه های مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرخس، محمدرضا رجبی فرماندار سرخس در آیین بهره برداری ازطرح‌های عمرانی - خدماتی این شهرستان گفت: خوشبختانه و با تلاش های صورت گرفته محور روستای آبدراز با جمعیتی بالغ بر ۱۹۰ خانوار پس از ۱۰ سال با اعتبار ۳ میلیارد تومان آماده و به بهره برداری رسید.

وی افزود: ۱۶ طرح آبخیزداری شامل ۱۵ سازه گابیونی و یک سازه سنگ ملاتی در روستاهای بزنگان، شورلق و چکودر با اعتباری بالغ بر  یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احداث و به بهره برداری رسید. همچنین در سطح ۸۵۰ هکتار از اراضی بیابانی سرخس در منطقه آبمال ،چاله زرد و کلاته گلزار طرح نهال کاری و احداث هلال آبگیری و... با اعتبار ۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

محمد رضا رجبی مقدم در ادامه گفت: در طی این ایام طرحهای مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۴۸  میلیارد ریال شامل، سایت همراه اول ، توسعه پورت ADSL، توسعه پورت تلفن ثابت و توسعه فیبر نوری به بهره برداری رسید.

فرماندار سرخس تصریح کرد: در حال حاضر در  شهرستان سرخس ۴۹ سایت BTS  همراه اول فعال است که در سال جاری تعداد ۳ سایت BTS همراه اول (سایت شهید تندگویان-روستای چشمه شور و روستای درازآب) نصب شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز