خبرگزاری کار ایران

سالاری در نشست با نمکی مطرح کرد:

حوزه سلامت گیلان نیازمند نگاه ویژه مقام عالی وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۴۲۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از حسن توجه مسئولان عالی کشور به استان خواستار توجه ویژه مقام عالی وزارت بهداشت به توسعه حوزه سلامت گیلان شد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همزمان با دهه مبارک فجر با سعید نمکی مقام عالی وزارت بهداشت دیدار و گفت و گو کرد.

سالاری در حاشیه دیدار با مقام عالی وزارت بهداشت و درمان در تشریح جزئیات این نشست، اظهار کرد: ضرورت توجه وزارتخانه بهداشت به زیرساخت‌های عقب مانده حوزه سلامت گیلان از اصلی ترین مباحث مطروحه در نشست با دکتر نمکی بوده است‌.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تقدیر وزیر بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت پیشرفت قابل توجه در اجرای طرح شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: گیلان هم در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا و هم در اجرای مرحله نخست طرح شهید سلیمانی در کشور جز استانهای برتر در اجرای بالای ۹۵ درصدی بود و از این رو عملکرد کادر سلامت استان مورد تحسین مقام عالی وزارت قرار گرفت.

 سالاری با بیان اینکه با حمایت های وزیر بهداشت و سازمان برنامه و بودجه حوزه سلامت گیلان رشد قابل توجه‌ای داشته، تصریح کرد: پیشرفت های توسعه ای در بخش بهداشت و درمان به ویژه در افزایش تجهیزات پزشکی و سرمایه ای در گیلان محسوس بوده و قابل مقایسه با ابتدای دولت یازدهم نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در این نشست نیز چندین طرح توسعه ای از بخش سلامت گیلان مطرح و پیگیری شد، گفت: در نشست امروز با نمکی به جهت نیاز مبرم استان، خواستار تسریع در اجرای طرح های عمرانی حوزه درمان از جمله اورژانس و  بیمارستان جنرال پورسینا، احداث بنای جدید بیمارستان رازی و از سرگیری دانشکده پزشکی در سایت لاکان و همچنین کلینیک های تخصصی از برنامه طرح تحول سلامت شدیم و خوشبختانه مقام عالی وزارت نیز با مطالبات گیلان هم‌نظر و هم‌عقیده هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز