خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق استان مرکزی خبر داد:

کشف ۶۴۰۰ ماینر غیرمجاز در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۳۴۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۶۴۰۰ ماینر غیرمجاز در استان مرکزی در ۴۲ محل کشف شده که کشف این تعداد ماینر، باعث صرفه جویی ۱۷ مگاوات توان و صرفه جویی ۱۰ میلیون کیلو وات انرژی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اله داد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال از طریق اطلاع رسانی مردمی، نظارت بر مراکز پایش صنعت برق، کنتورهای هوشمند و همچنین رصد دستگاه قضایی و انتظامی شناسایی می‌شوند. به منظور جلوگیری از فعالیت غیرقانونی مراکز استخراج رمز ارز که بخش قابل توجهی از مصارف برق را به خود اختصاص می دهند، همکاری مردمی برای شناسایی این مراکز بسیار تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز، از مهمترین محورهای تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌هاست، ادامه داد: شناسایی مراکز رمز ارز غیرمجاز در استان مرکزی با جدیت ادامه دارد و انتظار می رود شهروندان در صورت اطلاع، مراتب را با شماره‌گیری سامانه ۱۲۱ اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق اطلاع دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار داشت: رمز ارز یا ارز دیجیتال که انواع مختلفی دارد از جمله موضوعاتی است که در چند سال اخیر در سراسر دنیا طرفداران و سرمایه گذاران بسیاری پیدا کرده و یکی از این رمز ارزها که در ایران بیش از دیگر انواع خود شناخته شده، بیت کوین است که یک ارز و پول دیجیتال و یک شبکه برای پرداخت‌های مستقیم و بدون واسطه محسوب می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز