خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر میراث فرهنگی؛

نخستین هتل پنج ستاره استان بوشهر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۲۵۵

هتل پنج ستاره پتروجم کنگان به عنوان اولین هتل پنج ستاره استان بوشهر صبح امروز با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد.

گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان کنگان، علی اصغر مونسان در این آیین که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: امسال حوزه گردشگری متاسفانه آسیب‌های زیادی به آن وارد شد که سیل‌های اوایل سال از جمله این آسیب‌هاست.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: این وزارت با کمترین ردیف بودجه‌ای خوشبختانه با تلاش همکاران ما در سراسر کشور اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده است.

وی ادامه داد: در سفر دو روزه به استان بوشهر خوشبختانه پروژه‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری در این استان افتتاح شد.

مونسان با بیان اینکه استان بوشهر برای اولین بار صاحب هتل پنج ستاره شده است گفت: این هتل در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع شامل یک هزار تخت، ۳۵۰ اتاق و برای احداث آن سیصد و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی در خصوص ثبت جهانی سیراف گفت: ما در طول سال فقط یک سهمیه برای ثبت جهانی داریم که از همینجا به مردم استان بوشهر قول می‌دهم خبر ثبت جهانی بنادر جنوب استان بوشهر را به زودی بشنوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز