خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

سارقان در حین اوراق کردن خودرو دستگیر شدند/ یکی از سارقان در درگیری با پلیس جان باخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۲۴۸

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از سرقت نافرجام یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد که در نهایت منجر به انهدام باند سارقان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از سرقت یک دستگاه خودرو در شهر کرمانشاه بلافاصله تلاش برای یافتن آن آغاز شد تا اینکه چند ساعت، ماموران پاسگاه سرفیروزآباد حین گشتزنی متوجه افرادی در حال اوراق یک دستگاه وسیله نقلیه می شوند. 

وی ادامه داد: ماموران با دیدن این صحنه به خودروی در حال اوراق نزدیک شده که افراد اوراقچی با دیدن پلیس اقدام به تیراندازی کرده و سپس با یک دستگاه خودروی پیکان اقدام به فرار می کنند. 

سردار جاویدان با بیان اینکه در استعلام انجام گرفته مشخص می شود خودرو در حال اوراق همان وسیله نقلیه مسروقه است، افزود: ماموران پاسگاه هم به تعقیب افراد متواری پرداخته و با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی می کنند که به دنبال آن پیکان متواری از مسیر منحرف و در نهایت متوقف می شود. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری سرنشینان متواری خودروی پیکان، گفت: یکی از آنها که حین درگیری زخمی شده بود به سرعت توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل اما در نهایت به علت شدت جراحات وارده جانش را از دست می دهد. 

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی پیکان سارقان یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب، 5 عدد گلوله و چند قطعه مدارک سرقتی کشف شد، از معرفی 2 سارق دستگیر شده دیگر به مراجع قضایی و تحویل پیکان سرقتی به صاحبش خبر داد. 

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه اعضای این باند از سارقان سابقه دار بودند، افزود: 8 فقره سرقت خودرو و اوراق آن در پرونده این افراد دیده می شود که پایان کار یکی از آنها به مرگ و 2 فرد دیگر به زندان ختم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز