خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل فرهنگ و رشاد خبرداد:

اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر با ظرفیت محدود در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۲۴۵

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: فیلم‌های سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در تبریز با ظرفیت محدود اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علی پیروزمنش در نشست هماهنگی سی و نهمین جشنواره استانی فیلم فجر در تبریز، افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها برای حضور علاقه مندان، این جشنواره با رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا، همزمان با تهران در تبریز نیز اکران می شود.

وی با بیان اینکه برای حضور علاقه مندان در اکران این فیلم‌ها، ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌های نمایش در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: این فیلم ها از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه اکران می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۶ فیلم در طول مدت یاد شده اکران می شود که هر فیلم حداکثر در سه سئانس و در سالن پردیس های سینمایی ستاره ‌باران، لاله پارک و قدس به نمایش در می آید.

 پیروزمنش ادامه داد: فراهم کردن امکان تماشای فیلم‌های جشنواره‌ فیلم فجر که غالبا آثاری فاخر و در خور تامل و توجه هستند، برای فعالان سینما و علاقه مندان این حوزه فرصت مغتنمی بوده که در سالیان اخیر در استان‌ها نیز این امکان فراهم شده است.

وی با تاکید بر نقش هنر - صنعت سینما در الگوسازی رفتاری در جامعه، یادآوری کرد: سینما با توجه به جایگاه خاص خود در عصر حاضر و ویژگی‌های خود در انتقال پیام به مخاطبان نقش مهمی ایفا می‌کند.

 فیلم‌های «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار، «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی، «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «رمانتیسم عماد و طوبی»  به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده، «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی، «تی تی»  به کارگردانی آیدا پناهنده، «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ، «مامان» به کارگردانی آرش انیسی، «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری، «بی‌همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی، «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری، «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی، «گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی، «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری و «روشن» به کارگردانی سید روح‌الله حجازی در سه پردیس سینمایی یاد شده اکران خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز