خبرگزاری کار ایران

میرزایی به ایلنا خبر داد:

آتش‌سوزی گسترده انبار ضایعات در کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۲۳۲

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از وقوع یک فقره آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شهر کرمان خبر داد.

رضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: این حریق که باعث ایجاد ابرهای سیاه در آسمان کرمان شد، مربوط به یک انبار ضایعاتی در بلوار شهرک «صنعتی» است.

وی افزود: این انبار، محل جمع‌آوری لاستیک و اقلام ضایعاتی مثل لاستیک، چوب و پوست پسته بود که برای خوراک طیور فرآوری و استفاده می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه در کمترین زمان ممکن از لحظه اعلام وقوع حریق، اولین خودوری آتش‌نشانی از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل اعزام شد، گفت: به‌ دلیل حجم بالای آتش‌سوزی، به‌ سرعت شش دستگاه خودروی آتش‌نشانی از پنج ایستگاه دیگر نیز به محل حادثه اعزام شدند.

میرزایی ادامه داد: در حال حاضر، 25 آتش‌نشان مشغول اطفای حریق هستند و برای پنج دستگاه خودرو هم، آب‌گیری مجدد انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: همچنین یک دستگاه لودر شهرداری هم از منطقه یک شهری، مشغول زیر و رو کردن اقلام ضایعاتی است و با توجه به وسعت آتش سوزی و سوختن مواد مختلف ضایعاتی از جمله لاستیک و چوب که با حجم شعله و دود زیاد همراه است و وقتی دچار آتش سوزی می شود با درون سوزی شدید همراه است و  اطفاء حریق آن به آب فراوان نیاز دارد که با تلاش بیش از 4 ساعت 25 آتش نشان این آتش سوزی در حال اطفاء حریق است و آتش در کنترل آتش نشانان است.

وی افزود: در این عملیات اطفاء حریق با توجه به آبگیری مجدد خودروها  در مجموع بیش از 70 هزار لیتر آب مورد استفاده قرار گرفت.

میرزایی در پایان به شهروندان توصیه کرد: نکات ایمنی را جدی گرفته و از انبار کردن مواد ضایعاتی و به آتش کشیدن آنها به دلیل استفاده از سیم ها درون لاستیک جدٱ خودداری شود و بدانند بزرگترین حوادث در دل  کوچکترین بی احتیاطی ها نهفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز