خبرگزاری کار ایران

در دیدار زارع و وزیر راه و شهرسازی بررسی شد؛

راهکارهای شتاب در تکمیل خط ریلی رشت- کاسپین و مسیر آزادراهی قزوین- رشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۱۴۷

در دیدار استاندار گیلان با وزیر راه و شهرسازی، در مورد راهکارهای شتاب در تکمیل خط ریلی رشت - کاسپین و باقیمانده مسیر آزادراهی قزوین - رشت، تبادل‌نظر و بر لزوم تحقق آنها تاکید شد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در دیدار با محمد اسلامی شتاب در تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی استان بویژه باقیمانده آزادراه رشت قزوین و خط ریلی گیلان را مورد تاکید قرار داد.

وی با یادآوری اهمیت آزادراه رشت قزوین در تردد مردم گفت: تکمیل باقیمانده این مسیر آزادراهی در محدوده رودبار و منجیل رفت و  آمد به گیلان را سهولت می بخشد.
 
استاندار گیلان همچنین شتاب بخشی به اتمام پروژه ریلی رشت کاسپین را مورد تاکید قرار داد و افزود: راه آهن این مسیر، تکمیل کننده کریدور شمال جنوب است که با کاهش هزینه های بخش حمل و نقل کالا ، هم در رشد مبادلات تجاری موثر است و هم جایگاه ترانزیتی کشورمان را ارتقا می‌دهد.
 
لزوم بهسازی راه های روستایی، تسریع در اجرای تعریض محورهای اصلی بین شهرستان های استان و تکمیل سایت بیمارستانی ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت از دیگر مواردی بود که در نشست زارع و اسلامی در این خصوص تبادل نظر شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز