خبرگزاری کار ایران

رئیس ساماندهی مشاغل شهرداری:

یک واحد شارژ گاز LPG در قزوین پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۱۴۴

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: یک واحد شارژ غیر مجاز گاز LPG به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در جاده قزوین- رشت پلمب شد.

 علیرضا شمسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: پس از بازرسی ها و بازدیدهای کارشناسان  سازمان ساماندهی مشاغل شهری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه و توزیع کالا در قزوین، یک واحد غیرمجاز شارژ مخازن ال پی جی وسایل نقلیه دوگانه سوز که به صورت غیرمجاز دایر و با شرایط غیراستاندارد اقدام به شارژ مخازن ال پی جی کرده بود کشف شد، اظهارکرد: این واحد پس از بررسی های اولیه و با حضور نماینده نیروی انتظامی  توقیف و مهر و پلمب شد.

رئیس ساماندهی مشاغل شهرداری با اشاره به اینکه بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری های کشور این واحد جهت اقدامات قانونی و حقوقی به مراجع قضایی معرفی شده است، افزود: سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین با هر اقدامی که جان شهروندان و مصرف کنندگان را به مخاطره اندازد مقابله خواهد کرد.

شمسینی نظارت بر جایگاه های شارژ گاز مایع  (LPG)را از اقلام تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری دانست و خاطرنشان کرد: این نهاد نظارتی با حساسیت و دقت کامل بر کیفیت جایگاه های شارژ گاز مایع  (LPG)و همچنین نحوه شارژ و تعمیرات اینگونه جایگاه ها نظارت می کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین به منظور حفظ سلامت، ایمنی و بهداشت شهروندان، مکلف به نظارت بر فرآورده های مشمول استاندارد اجباری است، یادآور شد: این اقدام طبق قانون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری های کشور مصوبه وزارت کشور صورت گرفته است و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

این مسئول بیان کرد: کمسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری های کشور در خصوص رعایت نکردن هر یک از صنوفی که ایجاد مزاحمت، سروصدا، تولید دود، عفونت و یا تجمع حشرات و جانوران کنند، ابتدا دوبار اخطار و در صورت رعایت نکردن آن واحد صنفی را پلمب  می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز