خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صمت استان گیلان خبرداد:

پیگیری ۵۷۱ مورد گزارش و شکایت مردمی در ماه گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۱۴۱

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان ازپیگیری ۵۷۱ مورد گزارش و شکایت مردمی در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی نقدی با ابراز قدردانی از رشد مطالبه گری و همیاری مردمی در حوزه نظارت و بازرسی گفت: از جانب مردم استان در یک ماه گذشته ۵۷۱ فقره گزارش و یا شکایت از واحدهای صنفی و تولیدی را به سازمان واصل شده است که در دست اقدام و پیگیری قرار گرفته است.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گیلان گفت: عمده این گزارشات و شکایات در بخش کالایی به تعداد ۴۹۶ فقره و ۷۵ مورد نیز در بخش خدمات بوده است.

 وی افزود: از این گزارشات ۳۵۲ فقره به صورت تلفنی و از طریق شماره شماره تماس ۱۲۴ انجام گرفته و ۲۸ مورد به صورت گزارش حضوری و ۱۲۸ مورد شکایت کتبی، ۳۵ مورد از طریق  پیامگیر تلفن 124 و همچنین ۲۷ مورد از طریق سامانه 124.ir و یک مورد از سیستم پورتال سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان وصول شد.

 نقدی در ادامه گفت: از میان تخلفات صنفی گزارش شده توسط شهروندان گرامی ۲۲۳ واحد متخلف شناسایی شدند و پرونده تخلف برای آنها تشکیل شد و ۱۲۹ واحد صنفی غیر متخلف و ۲۱ مورد رضایت شاکیان توسط متخلفین جلب شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی در سراسر استان گزارشات تخلف واحدهای صنفی و تولیدی را می‌توانند از طریق سامانه 124.ir، تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری در ادارات شهرستان و مرکز استان اعلام نمایند تا بازرسان این سازمان در سراسر استان در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز