خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس جمهور در مشهد :

خراسان رضوی می‌تواند قطبی برای توسعه صنایع خلاق باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۱۰۵

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری اراده مدیران خراسان رضوی برای توسعه را کمکی بزرگ به جریان شرکت های دانش بنیان دانست و گفت: مشهد می‌تواند قطبی برای توسعه صنایع خلاق باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سورنا ستاری در حاشیه مراسم رونمایی دستاوردهای ساخت داخل سامانه‌های ریلی درون‌شهری در مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان در بحران‌های مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا یا تحریم‌ها ، به اشکال گوناگون به مقابله با مشکلات برخواسته‌اند. 

او ادامه داد: این دستاوردها نتیجه دانش و قدرت سرمایه‌گذاری های سال‌های قبل در حوزه آموزش است تا شرکت‌های دانش‌بنیان با این اکوسیستم جدید وارد میدان شوند و مشکلات کشور را حل کنند. 

معاون رئیس جمهوری همچنین از جهت‌گیری خراسان رضوی برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان تقدیر و بیان کرد: اهتمام شهرداری مشهد و استانداران فعلی و پیشین خراسان رضوی در این ارتباط، باعث شده اتفاقات  بزرگ در حال رخ دادن باشد.  

وی استفاده از توان متخصصان شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی را باعث کاهش قابل توجه هزینه‌ها ذکر و بیان کرد: این یک جریان فرهنگی است و خوشحالیم که موضوع در خراسان رضوی با سرعت و به طور جدی پیگیری می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز