خبرگزاری کار ایران

لیگ فوتبال پرتغال؛

پیروزی پورتو مقابل ریوآوه / طارمی پاس گل داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۰۷۱

پورتو در هفته شانزدهم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال در مصاف با ریوآوه به پیروزی دست یافت.

به گزارش‌ایلنا از بوشهر ، از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، شب گذشته پورتو میزبان ریوآوه بود و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

در این دیدار مهدی طارمی مهاجم بوشهری - ایرانی پورتو باردیگر عملکرد درخشانی داشت و بر روی گل دوم تیمش پاس گل داد.

پورتو با این برد 38 امتیازی شد و در رده دوم لیگ فوتبال پرتغال به یک امتیازی اسپورتینگ لیسبون در صدر جدول  رسید .

ملی‌پوش بوشهری پورتو برخلاف همیشه که با گلزنی پایه‌گذار برد تیمش نشد، اما مقابل ریو آوه دو گل ساخت.

مهدی طارمی سال گذشته به همراه ریو آوه در لیگ برتر پرتغال شناخته شد و با نمایش خیره کننده‌ای که در این تیم داشت، به آقای گلی رسید و با گرفتن ۱۰ پنالتی در طول فصل خود را چهره کرد و با پیشنهاد پورتو مواجه شد.

ستاره ایرانی پورتو پس از ۱۶ هفته مقابل تیم سابقش قرار گرفت و با وجود اینکه مثل دو هفته اخیر به روند گلزنی‌اش ادامه نداد و دروازه ریو آوه را باز نکرد، اما پایه‌گذار هر دو گل برتری تیمش بود و یک عملکرد درخشان دیگر را بر جای گذاشت و عامل برد تیمش شد.

ستاره بوشهری -  ایرانی پورتو پس از دو هفته گلزنی پیاپی این بار نتوانست مقابل ریو آوه و تیم محبوب خود آمار ۷ گل زده این فصل را بالاتر ببرد و به تنهایی در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد، اما توانست پایه‌گذار یک گل باشد و سومین پاس گل فصل‌اش را بدهد.

طارمی پس از درخشش مقابل ریو آوه و تاثیرگذاری روی هر دو گل تیمش، از نگاه کارشناسان لیگ برتر پرتغال به‌عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز