خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت ورزش کارگران استان:

فارس در جایگاه دوم ورزش کارگری کشور قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۸۷۰

رئیس هیأت ورزش کارگران استان فارس گفت: هیأت ورزش کارگران فارس در 6 ماهه اول سال 99 رتبه دوم کشور را کسب کرد.

به گزارش ایلنا امید جواندل با اشاره به ارزیابی عملکرد فدراسیون ورزش کارگران افزود: هیأت ورزش کارگران فارس با کسب 374 امتیاز در ارزیابی صورت گرفته رتبه دوم کشور را کسب کرد.

وی ادامه داد: در ایام شیوع بیماری کرونا 26 مسابقه در بخش مردان،زنان ، خانواده و فرزندان کارگران در سطح این استان برگزار شده است.

مشاور فدراسیون ورزش کارگران جمهوری اسلامی اضافه کرد: 3 دوره کلاس آموزشی در 6 ماهه نخست سال جاری در سطح فارس برگزار شد و تیم کوهنوردی کارگران به قله شهرستان اقلید نیز صعود کرد که  همزمان  با برنامه های کوهنوردی  در سطح کشور  برنامه ریزی و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه کارگران این استان حضور پررنگ در جشنواره فرهنگی و ورزشی اداره کل امور ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی داشتند،که در این زمینه  کسب لوح تقدیر از مقامات وزارت متبوع داشتیم و همچنین خانواده کارگران این استان حضور پررنگی در جشنواره شب یلدای کارگران سراسر کشور داشتند.

جواندل بیان کرد: برای ایجاد نشاط در بین جامعه کارگری برگزاری ورزش صبحگاهی در کارخانه جات استان با رعایت فاصله اجتماعی جز اولویت های این حوزه در 6 ماهه نخست سال 99 بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز