خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تهران با حضور معاون استاندار

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۸۵۸

امروز جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، معاون اقتصادی استاندار تهران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در شهرک صنعتی عباس آباد برگزار شد گفت: از مهمترین پروژه های اجرا شده در سالجاری انتقال آب از سد ماملو به شهرک صنعتی عباس آباد بود که باعث تثبیت اشتغال 30 هزار نفر و زمینه ایجاد اشتغال 70هزار نفر را بوجود آورده است . این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه تامین آب صنعت کشور از دغدغه اصلی تولید کنندگان بود که در طول سالجاری با پیشرفت 80 درصدی به بهره برداری رسید.

حشمت الله عسکری تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی شهرک صنعتی عباس آباد را از مهمترین دغدغه های تولید کنندگان دانست و گفت: با توجه به واگذاری ظرفیت 350 مگاواتی به تولید کنندگان شهرک صنعتی و ظرفیت 140مگاواتی موجود شرکت برق منطقه ای با ایجاد پست جدید این ظرفیت را تا تابستان سال آتی تامین می کند.

 وی در ادامه با اشاره به قطعی های اخیر برق درسطح استان گفت: از کارهای مهم صورت گرفته مدیریت قطعی برق در استان تهران بود که با برنامه ریزی صورت گرفته حداقل قطعی برق در ساعات پایانی تولید اتفاق افتاد و به دنبال کمترین آسیب به تولیدکنندگان و صنعتگران بودیم.

در ادامه جلسه مسائل و مشکلات 24واحد از صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی عباس آباد که عمدتا شامل  استقرار گمرک، تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات، تامین برق، مشکل مالیات و مسایل بانکی بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت حل مشکلات به دستگاه های اجرایی ذیربط صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز