خبرگزاری کار ایران

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اعلام کرد؛

خریداری ۱/۵ میلیون تن محصول کشاورزی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۸۱۱

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: در راستای حفظ امنیت غذایی و حمایت از کشاورزان، یک میلیون و ۵۲۸ هزار تن محصولات کشاورزی را به شکل توافقی خریداری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام رحمانی اظهار کرد: از این میزان خرید توافقی محصولات کشاورزی، ۲۴۵ هزار تن مربوط به سال جاری بوده است.

مدیر تعاون روستایی استان با بیان اینکه خریدهای انجام شده شامل محصولات مهم و استراتژیک کشاورزی بوده است،افزود: طی مدت یاد شده ۲۸۶ هزار تن گندم از سوی شبکه تعاون روستایی استان از کشاورزان خریداری شده است.

رحمانی ادامه داد: در این مدت همچنین هفت هزار و ۹۳۲ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتغال خریداری، ذخیره سازی و توزیع شده است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از فعالیت های کشاورزی و تولیدی در سطح روستاها و حذف واسطه و عرضه مستقیم تولیدات روستایی در بازار محصولات، گفت: شبکه تعاون روستایی یکی از بهترین زیرساخت های مردمی در راستای تقویت تولید و تعاون در روستاها به شمار می رود.

این مسئول یادآور شد: تعاون روستایی در کنار حمایت از تولید و کشاورزی، با خریداری تضیمنی و توافقی محصولات کشاورزی، ذخیره سازی و توزیع نقش مهمی نیز در حفظ امنیت غذایی جامعه ایفا می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز