خبرگزاری کار ایران

‍ دستگیری ۱۰ نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۷۸۰

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری 10 نفر از عوامل نزاع دسته‌جمعی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد درگیری و نزاع در حوالی کلانتری 21 نیایش تیمی از ماموران به سرعت وارد عمل شدند. 

وی ادامه داد: ماموران با حضور خود علاوه بر پایان دادن به درگیری، 10 نفر از عوامل اصلی را دستگیر و به کلانتری 21 نیایش منتقل کردند. 

سرهنگ دلیری همچنین با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از عوامل درگیری، گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و افراد دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

کشف 30 فقره سرقت قطعات خودرو و دستگیری 5 سارق 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از کشف 30 فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه با تلاش ماموران کلانتری های 22 ظفر، 17 بعثت و 26 آزادگان خبر داد. 

وی گفت: ماموران کلانتری های 22 ظفر سارقی را دستگیر کردند که به 8 فقره سرقت و ماموران کلانتری 17 بعثت نیز سارق دیگری را دستگیر کردند که به 7 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند. 

سرهنگ دلیری تصریح کرد: ماموران کلانتری 26 آزادگان هم در پی گشتزنی های هدفمند، به 3 سارق حین سرقت برخورد و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.  

رئیس پلیس کرمانشاه گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 15 فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف و سپس به همراه دیگر سارقان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز