خبرگزاری کار ایران

اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان بازرس کم دارد/ ۵۱ بازرس برای تمامی استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۶۷۵

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان گفت: با کمبود نیروی انسانی در این اداره مواجهیم اما باز هم بازرسی ها با قوت و خدمات رسانی‌ها انجام می شود.

به گزارش ایلنا از همدان، سید حسین خوانساری در نشستی با خبرنگاران در فضای مجازی گفت: در ۴ سال گذشته هر چه نیروهای این سازمان بازنشسته شده‌اند نیروهای جدیدجایگزین این افراد نشده اند و فشار کاری بر همکاران بیشتر شده است.

وی با اشاره به اشتغال ۲۱۵ نفر در سازمان صنعت , معدن تجارت استان هم آن اظهار داشت: ما در همه شهرستان های استان تنها ۵۱ بازرس داریم که با توجه به شیوع ویروس کرونا افزایش بازرسی ها با مشکل رو به رو شدیم و برای رفع آن از نیروهای جهادی بسیجی کمک گرفتیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان صنعت , معدن و تجارت استان همدان افزود: در این سازمان با راه اندازی میز خدمت الکترونیک و سامانه سرشماری غیر حضوری خدمات رسانی به مردم و ارتباط آن ها با کارشناسان را غیر حضوری کرده ایم.

خوانساری ادامه داد: اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان در خدمات غیر حضوری و خدمات رسانی به مردم در استان و توسعه دولت الکترونیک درجشنواره شهید رجایی برترین اداره استان شناخته شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز