خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد شهید البرز خبر داد:

اجرای برنامه‌های دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ رونمایی از گلزار شهدای امام زاده محمد(ع)

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۶۶۷

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برنامه‌های دهه فجر بنیاد البرز را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، سلیمان رستمیان در نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، اظهار کرد: برنامه های بزرگداشت دهه فجر باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موارد اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا باشکوه هرچه تمام تر برگزار شود. 

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی در این ایام با توجه به انتشار ویروس کرونا باید در دستور کار قرار گیرد.

رستمیان به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: مراسم میهمانی لاله ها، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا پنجشنبه 16 بهمن ماه از ساعت 15 به طور همزمان در سراسر کشور برگزار و برنامه متمرکز در استان البرز از ساعت 15 در گلزار شهدای امام زاده محمد(ع) کرج برگزار خواهد شد.

وی از پایان عملیات بازسازی و بهسازی گلزار شهدای امام زاده محمد علیه السلام کرج خبر داد و افزود: گلزار شهدای امام زاده محمد(ع) چهارمین گلزار شهدای کشور است که بیش از 1500 شهید والامقام در ادوار مختلف انقلاب در ان آرمیده اند.عملیات بهسازی و بازسازی این گلزار پایان یافته و پنج شنبه 16 بهمن همزمان با مراسم میهمانی لاله ها با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین رونمایی خواهد شد.

رستمیان در ادامه با اشاره به اینکه استان البرز 52 شهید والامقام در دوران انقلاب اسلامی تقدیم وطن کرده است گفت: مراسم یادواره فجرآفرینان، گرامی داشت یاد و خاطر شهدای انقلاب استان البرزصبح پنج شنبه 16 بهمن ماه از ساعت 10 با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه و شهرداری در محل کانون شهید سبحانی سپاه برگزار و از والدین معظم شهدای انقلاب استان البرز تجلیل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار داشت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران انقلاب یکی دیگر از برنامه های دهه فجر است که باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی دقیق اجرایی شود. در این برنامه به مقام خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام و از انان تجلیل خواهد شد.

وی افزود: عیادت از ایثارگران بستری در بیمارستان نیز از برنامه هایی است که باید نسبت به ان اهتمام داشته باشیم.

آذین بندی ادارت بنیاد، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری اردوهای تفریحی در کردان، تبلیغات محیطی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس شاهد از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت بزرگداشت ایام دهه فجر برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز