خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز :

پیمانکار کمربندشمالی کرج در صورت عدم اجرای تعهدات، خلع ید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۶۲۵

استاندار البرز با بیان اینکه تکمیل کمربندشمالی کرج یک مطالبه مردمی است و باید طبق تعهدات، اجرایی شود، گفت: پیمانکار باید به تعهدات خود عمل کند تا بتوانیم در موعد مقرر این مطالبه مردمی را محقق کنیم.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی در بازدید از پروژه کمربندشمالی کرج که امروز دوشنبه انجام شد ، با بیان اینکه به مردم قول دادیم که این پروژه در موعد مقرر تکمیل شود و موانع آن را نیز برداشتیم، افزود: جلب مشارکت دولت و تامین اعتبار برای تسریع در تکمیل این پروژه مهم و حیاتی، اقدام بزرگی بود که با عنایت ویژه دولت محقق شد.

وی ادامه داد: امروز نیز طی هماهنگی صورت گرفته، مشکل تامین سیمان پروژه حل شد و شرکت سیمان آبیک موظف شد، سیمان مورد نیاز پروژه را به اندازه کافی تامین کند.

شهبازی گفت: جزء به جزء روند امور کمربند شمالی کرج را زیر ذره بین داریم از این رو هر زمان نیاز به ورود و اقدام بوده، تدابیر لازم را اتخاذ کردیم.

وی با گلایه از عدم جدیت پیمانکار پروژه، افزود: پشتیبانی از پروژه کمربندشمالی کرج را حتی یک لحظه رها نکردیم از سوی دیگر نیز شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج نیز پای کار هستند، بنابراین پیمانکار باید به تعهدات خود عمل کند تا بتوانیم در موعد مقرر این مطالبه مردمی را محقق کنیم.

استاندار البرز گفت: در صورتی که پیمانکار با جدیت تعهدات خود را عملی نکند، خلع ید خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز