خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

افزایش سختگیری‌ها برای سفر به جزایر هرمزگان/ ارائه تست منفی کرونا برای سفر / جلوگیری از برپایی چادر در سواحل و بوستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۵۹۱

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اجرای طرح تشدید نظارت بر مبادی ورودی و سفر به جزایر هرمزگان با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش ایلنا، فاطمه نوروزیان گفت: طرح تشدید نظارت بر مبادی ورودی و سفر به جزایر هرمزگان با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ از امروز به مدت سه ماه اجرا خواهد شد.

نوروزیان افزود: در این طرح با همکاری دستگاه‌های اجرایی از نصب و برپایی چادر در سواحل و بوستان‌های استان جلوگیری خواهد شد و مسافرانی که قصد سفر به جزایر استان را دارند، حتما باید تست کووید ۱۹ را با نتیجه منفی و به صورت مکتوب ارائه کنند.

وی گفت: اگر مسافری نتیجه منفی تست کرونا نداشته باشد باید با مراجعه به مراکز جامع سلامت استان و با هزینه شخصی (۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان) آزمایش بدهد و گرنه حق سفر به جزایر استان را نخواهد داشت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در صورت مثبت شدن تست، بیمار و همراهانش باید به شهر مبدا خود بازگردند و یا فرد بیمار با پرداخت هزینه شخصی (روزانه ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر) در قرنطینه اجباری بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز