خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز:

32 طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۳۹۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: 32 طرح عمرانی و تولیدی کشاورزی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در استان البرز، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله مخبر اظهار داشت: در دهه فجر، 32 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری معادل 844 میلیون و 843 ریال و اشتغالزایی بالغ بر850 نفر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: از مجموع 32 پروژه مذکور، 15 پروژه عمرانی و 17 پروژه تولیدی و خدماتی در دهه مبارک فجر آماده بهره برداری است که با بهره برداری از این پروژه‌ها برای 858 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

 مخبر افزود: از این 32 پروژه 13 پروژه در نظرآباد، 7 پروژه در ساوجبلاغ، یک پروژه در فردیس، یک پروژه در طالقان، 8 پروژه در کرج و 2 پروژه نیز در اشتهارد قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: از مجموع این طرح ها تعداد 15 پروژه در حوزه عمرانی شامل سامانه های نوین آبیاری تحت فشار و بهسازی انهار و کانال های آب، انتقال آب به اراضی کشاورزی، مرمت و بازسازی قنوات جمعاً با صرف اعتباری بالغ بر 121 میلیون و 943 ریال عملیاتی شده است.

وی افزود: 17 پروژه تولیدی و خدماتی نیز شامل3 پروژه تولیدات دامی، 12 پروژه تولیدات گیاهی و 2 پروژه در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی و کسب و کارهای نوین است که جمعاً با صرف اعتباری بالغ بر 722 میلیون و 900 ریال در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز