خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

شهرداری با تخلیه کنندگان زباله و نخاله ساختمانی در جاده‌ها و ورودی شهر برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۳۰۸

رئیس‌کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج گفت: تخلیه کردن نخاله‌های ساختمانی از معضلات زیست محیطی است که برای جلوگیری از آن باید کامیون‌های مخصوص حمل نخاله‌های ساختمانی، ساماندهی شود.

به گزارش ایلنا از البرز، فریده بزنی بیرانوند در جلسه امروز شورای شهر کرج با بیان اینکه یکی از مهمترین معضلات زیست محیطی شهر‌ها تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محل‌های غیرمجاز و نزدیک محل سکونت شهروندان است، اظهار داشت: با هدف رعایت حقوق شهروندان و نظم سیمای شهری مکان‌هایی برای تخلیه و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی درحریم شهر در نظر گرفته شده است.

عضو شورای شهر کرج تصریح کرد: رانندگان وسیله نقلیه حمل نخاله مکلف هستند صرفا در مکان‌های تعیین شده نخاله‌های ساختمانی را تخلیه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله در مکان‌های غیر از مکان‌های تعیین شده با رانندگان برخورد قانونی طبق مقررات صورت خواهد گرفت. 

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج افزود: داشتن شهری سالم و ایمن با رعایت پروتکل‌های زیست محیطی همکاری مستمر و دلسوزانه شهروندان را می طلبد و امید است شهروندان همکاری‌های لازم را به منظور حفظ سیمای شهری بعمل آورند.

بزنی بیرانوند بیان کرد: دپوی زباله‌های ساختمانی باری روی دوش طبیعت است و آلودگی‌های محیطی در پی دارد، از این رو بازیافت آن‌ سبب می شود که مشکلات این چنینی از بین رود.

عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه کامیون‌های مخصوص حمل نخاله‌های ساختمانی باید ساماندهی شوند، گفت: حفظ و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی همت همگانی را می طلبد و دستگاههای اجرایی نیز باید همکاری لازم را انجام دهند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج گفت: تخلیه کردن نخاله های ساختمانی از رفتارهای آزار دهنده ای است که هم چهره شهر را زشت و هم مشکلات بهداشتی ایجاد می‌کند و شهرداری با تخلیه‌کنندگان زباله و نخاله ساختمانی در جاده ها و ورودی شهربرخورد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز