خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر خبر داد؛

احتمال خلع‌ید پیمانکار کنارگذر مهرشهر کرج در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۳۰۴

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای شهر کرج گفت: با توجه به قابل قبول نبودن روند اجرایی پروژه کنار گذر مهرشهر، احتمال خلع ید پیمانکار مربوطه وجود دارد.

به گزارش ایلنا از البرز فرج‌الله ایلیات در جلسه شورای شهر با اشاره به پروژه کنارگذر مهرشهر کرج، اظهار داشت: فرآیند اجرایی کنارگذر مهرشهر در یک مقطعی پیشرفت فیزیکی بسیارخوبی داشت اما با توجه به سوابق پیمانکار آن از ابتدا پیش بینی می‌شد که در آینده به مشکل برمی‌خورد و براساس ماده ۴۸ شرایط عمومی پیمان، ناچار به خاتمه کار با او می‌شویم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اجرای پروژه کنار گذر مهرشهر از ابتدای دوره به طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری بوده است، تصریح کرد: همت شهرداری در مبحث تملکات بسیار خوب بود اما در روند اجرای پروژه، مشکلاتی برای مردم به وجود آمده است که باید مدیریت شود.

ایلیات با بیان اینکه پروژه کنارگذر مهرشهر در سال جاری حداقل باید به سه راه بلوار دانش و طی سه ماه ابتدای سال آینده تا ابتدای خیابان چمن ۳ می‌رسید، عنوان کرد: با روند کند اجرای پروژه به این نقاط هدف نرسیده‌ایم و امیدواریم شهرداری در راستای تسریع در عملیات اجرایی پروژه اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: ترافیک در محدوده ریل راه آهن و اجرای کنارگذر مهرشهر گاهی اوقات بسیار سنگین است، امید است هرچه زودتر این پروژه بهره برداری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز