خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

‍ باند سرقت در کرمانشاه منهدم شد/دستگیری 5 سارق و مالخر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۲۲۰

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند 3 نفره سرقت در شهر "کرمانشاه" توسط پلیس آگاهی و کشف 91 فقره سرقت از آنها در حوزه خودرو و سیم برق خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سردار علی اکبر جاویدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت در سطح شهر کرمانشاه ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 91 فقره سرقت شامل 76 فقره سیم برق، 13 فقره قطعات و محتویات خودرو و 2 فقره خودرو در شهر کرمانشاه  اعتراف کردند. 

سردار جاویدان همچنین با اشاره به کشف 2 دستگاه خودروی مسروقه از مخفی‌گاه سارقان گفت: در این راستا 2 فرد مالخر نیز دستگیر و همراه با سارقان به دستگاه قضائی معرفی شدند. 

وی در پایان از برخورد قاطعانه پلیس کرمانشاه با هرگونه ناامنی از جمله سرقت که بار روانی منفی در جامعه ایجاد می کند، خبر داد و گفت: در 10 ماه سپری شده از سال بیش از 65 درصد سرقت ها کشف و 8500 فرد سارق نیز دستگیر شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز