خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر شهرسازی:

روند تکمیل واحدهای مسکن مهر در البرز طی دو سال اخیر شتاب گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۱۵۷

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: طی دو سال اخیر روند تکمیل مسکن مهر در البرز شتاب گرفت و استان به سرانجام این پروژه نزدیک است.

به گزارش ایلنا از البرز، اصغر مهرآبادی در جلسه شورای مسکن البرز، اظهار داشت: تاکید رئیس جمهور و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی بر این است که پرونده پروژه های مسکن مهر در کشور تا پایان امسال بسته شود.

وی ادامه داد: بر این اساس از استان ها درخواست کردیم که با تلاش مضاعف این هدف را محقق کنند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با اشاره به تلاش شهبازی در البرز گفت: در مدت حضور استاندار البرز روند تکمیل مسکن مهر در البرز شتاب گرفته و استان به سرانجام این پروژه نزدیک است.

مهرآبادی گفت: انتظار می رود که بخش عمده ای از پروژه های مسکن مهر تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی افزود: از 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر که ازسال 86 آغاز شد اکنون به جز پروژه های دارای معارض 39 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که عمده انها در مرحله نازک کاری قرار دارند.

معاون وزیر گفت: با یک همت والا و عزم جهادی می توانیم این پروژه را تکمیل کنیم و نیاز مالی استان ها را نیز در این خصوص برطرف خواهیم کرد مشروط به اینکه هر استانی که تعهد خود را عملی نکند مورد برخورد جدی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز