خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس خبر داد:

سرمایه گذاری ۹۲۳ میلیارد ریالی در طرح‌های تامین برق و انرژی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۰۸۶

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس اعلام کرد: دهه فجر امسال ده‌ها طرح تامین و انتقال برق و انرژی در استان به بهره برداری می‌رسد که حجم سرمایه‌گذاری انجام شده در این طرح ها افزون بر ۹۲۳ میلیارد ریال است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا نصیری با بیان اینکه این طرح ها نوید بخش تامین زیر ساخت های توسعه و آبادانی و تداوم فرآیند خدمت به شهروندان است، مجموع اعتبارات افتتاح و راه اندازی طرح های برق و انرژی در استان فارس را ۸۰۳ میلیارد ریال و اعتبار طرح هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود را حدود ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد .

نصیری با بیان اینکه بهره برداری از این طرح ها تاثیر مستقیم در تثبیت و اطمینان بخشی تامین برق و انرژی دارد اضافه کرد : طرح های دهه فجر امسال در شهرستان های شیراز ، مرودشت ، لارستان ، خفر ، کازرون ، پاسارگاد ، داراب ، جهرم ، مهر ، خنج ، گراش ، فیروز آباد ، کوهچنار ، فراشبند ، کوار و دیگر شهرستان های استان فارس اجرا شده است .

نصیری اضافه کرد : از جمله این طرح ها اجرای سیم محافظ حاوی فیبرنوری جهت خط دهنو –  فیروزآباد ، اجرای اسکادا و سیستم مخابرات ۵ ایستگاه انتقال و فوق توزیع در شهرستان های کوهچنار و فراشبند ، اجرای شبکه بی سیم شهرستان لامرد ، توسعه بستر مخابراتی شهرستان فیروز آباد  و افزایش ظرفیت پست بالاده در شهرستان کازرون است .

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس گفت: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی سه طرح بزرگ با سرمایه گذاری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال دراستان فارس آغاز می شود.

نصیری گفت:  این طرح ها شامل افزایش ظرفیت ترانسفورماتور و پست فوق توزیع ملک مکان شیراز ، احداث ساختمان دیسپاچینگ جنوب کشور  و احداث پست ۱۳۲.۲۰ شهرستان های مهر و لامرد است که تاثیر بسزایی در تثبیت شرایط تامین برق و انرژی دارد.

وی  با بیان اینکه توسعه ظرفیت ها و اجرای طرح های یاد شده با استفاده از توان متخصصان داخلی و بومی انجام شده است گفت: شرکت برق منطقه ای استان فارس این افتخار را دارد که با برخورداری از نیروی متخصص و مهندسین بومی همه فرایند های توسعه زیر ساخت ها و اجرای طرح ها را به خوبی و با بهترین کیفیت انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز