خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر بسکتبال؛

تیم بسکتبال شهرداری قزوین مغلوب نماینده گرگان شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۰۷۲

در ادامه رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال شهرداری قزوین بازی را به تیم شهرداری گرگان واگذار کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی برگزار شد که تیم شهرداری قزوین در دیدار مقابل شهرداری گرگان صدرنشین این مسابقات مغلوب شد.

در این دیدار که به میزبانی تهران برگزار شد، نماینده استان با نتیجه ۹۵- ۶۲ بازنده شد تا ششمین باخت خود را در این فصل تجربه کند.

تیم بسکتبال شهرداری در هفته های اخیر لیگ برتر بسکتبال عملکرد خوب هفته های ابتدایی را نداشته و علاوه بر شکست مقابل شهرداری گرگان مقابل تیم های پالایش نفت آبادان و اکسون تهران هم بازنده شده است.

شاگردان محمد رضا اسلامی در تیم بسکتبال شهرداری قزوین که به نظر می رسد خود را برای حضور در مرحله پلی آف لیگ برتر آماده می کنند ، باید روی بازی های باقیمانده تمرکز بیشتری داشته باشند.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین با دو بازی بیشتر نسبت به تیم های اکسون تهران و صنعت مس کرمان در حال حاضر در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و برای تثبیت جایگاه خود باید با قدرت و جنگندگی بیشتری در ادامه مسابقات به میدان برود.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین دومین فصل متوالی خود را در رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تجربه می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز