خبرگزاری کار ایران

قلی‌پور در دیدار با امام جمعه مشگین شهر مطرح کرد:

ضرورت توجه به وضعیت آب شرب شهر آلنی/ آب و فاضلاب به مشکلات مردم توجه کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۰۴۷

شهردار شهر آلنی بر لزوم توجه آب و فاضلاب استان اردبیل به وضعیت آب شرب آلنی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی قلی پور در دیدار با امام جمعه شهرستان مشگین شهر که با حضور اعضای شورای شهر و ریش سفیدان شهر آلنی انجام شد، با ارائه مشکلات و معضلات شهر آلنی خصوصا مشکل آب شرب این شهر جدیدالتاسیس، عنوان کرد: شهروندان به دلیل ترکیدگی لوله‌ها و همچنین فرسودگی انشعابات با افت شدید فشار آب و مشکلات جدی آب شرب مواجه هستند که به رغم پیگیری های متعدد، اداره آب و فاضلاب هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده است.

قلی پور افزود: لازم است آب و فاضلاب استان اردبیل، شهر آلنی را دریابد و جزو اولویت های کاری خود قرار دهد و به درخواست های مسئولان شهری و استانی که به نمایندگی از مردم پیگیر کارها هستند توجه داشته و به وظایف خود در این قبال عمل کند.

ضرورت توجه به وضعیت آب شرب شهر آلنی/ آب و فاضلاب به مشکلات مردم توجه کند

شهردار آلنی ضمن قدردانی از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در مورد پیگیری مشکل آب شرب این شهر، افزود: برخی از مشکلات شهر با همکاری شورای شهر و همچنین مشارکت های مردمی مرتفع شده اما به دلیل اینکه این شهر جدیدالتاسیس است مشکلات زیرساختی بسیاری وجود دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولین شهرستانی و استانی به این مسائل است.

توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی در دستور کار شورای شهر باشد

حجت الاسلام رضا با وقار امام جمعه مشگین شهر نیز در این دیدار با تاکید بر دوربینی شورا و شهرداری ها در مسائل مختلف شهری، عنوان کرد: توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی باید جزو اولویت ها و دغدغه های اعضای شورای اسلامی شهرها باشد و نباید تمام توجه خود را به مسائل عمرانی معطوف کنند.

وی با اشاره به اهمیت زیباسازی شهر و تاثیر آن در افزایش سرزندگی مردم، بیان کرد: لازم است زیباسازی ورودی شهر آلنی از سمت مشگین شهر و همچنین از سمت لاهرود مورد توجه قرار گیرد و همچنین بر میزان فضای سبز شهری افزوده شود تا برخی مشکلات روحی که به واسطه کرونا بر مردم وارد شده کاهش یابد.

امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه شهر آلنی دیار آیت الله مشگینی است، بر توجه مسئولان به این شهر تاکید کرد و گفت: آلنی باید در شان آیت الله مشگینی (ره) ساخته شود و مسائل و نمادهای اسلامی مورد توجه ویژه شهرداری در ساخت و سازها و مبلمان شهری قرار گیرد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز