خبرگزاری کار ایران

آل بویه خبرداد:

۳۰ طرح عمرانی دهه فجر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۰۱۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۳۰ طرح عمرانی با اعتبار ۲۸۱ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همزمان دهه فجر امسال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: دهه فجر امسال ۱۷ طرح عمرانی با اعتبار ۲۰۲ میلیارد و ۷۰۷ میلیون ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر مربوط به شهرک‌های صنعتی شاهرود، سمنان، سرخه، مهدیشهر و گرمسار و نواحی صنعتی یاتری و قلعه نوخرقان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان  تصریح کرد: تامین آب و راه، اجرای آسفالت، عملیات خاکی و جدول‌سازی، انجام پروژه گازرسانی، اجرای دیوار سنگی هدایت سیلاب و جا به جایی شبکه آب و احداث منبع بتنی از جمله طرح‌های قابل افتتاح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در دهه فجر امسال است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۳ طرح عمرانی در شهرک‌ها صنعتی استان سمنان، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این طرح‌های زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال در دهه فجر امسال آغاز می‌شود. 

آل‌بویه ابراز داشت: اجرای شبکه آبیاری قطره‌ای و تهیه و نصب جدول در شهرک صنعتی شاهرود به طول ۳۰ کیلومتر، خط انتقال چاه ناحیه صنعتی صید آباد، راهبری ایستگاه و خودروی آتش‌نشانی و سیستم امداد و اطفاء حریق شهرک صنعتی دامغان، احداث اتاقک پمپاژ در شهرک صنعتی مهدیشهر و سرخه و اجرای شبکه برق و روشنایی در منطقه ویژه سمنان از جمله طرح‌های عمرانی است که دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز