خبرگزاری کار ایران

فرماندار جاسک خبر داد:

بهره برداری ۴۰ میلیارد تومانی از پروژه های دهه فجر در جاسک

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۹۲۳

فرماندار جاسک گفت: ۳۰ پروژه به ارزش ۴۰ میلیارد تومان در شهرستان جاسک به مناسبت دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد رادمهر در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب ما یکی از مهم ترین رویدادهای قرن بود که می توان گفت معجزه قرن بود و با همراهی و همدلی آحاد مردم ، اقوام ، اقشار ، مذاهب ، دانشجو، کارگران، بازاریان و تمامی مردم به پیروزی رسید. 

وی با اشاره به استقلال و آزادی به ارمغان آمده از انقلاب، افزود: انقلاب با توجه به استقلال و آزادی، دستاوردهای بسیاری را بدست آورده است که مهم ترین دستاورد انقلاب این بود که مردم در تعیین سرنوشت خود بطور مستقیم تاثیرگذارند. 

فرماندار جاسک به دستاوردهای حاصل شده در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، نظامی، اجتماعی، سیاسی اشاره کرد و ادامه داد: تمامی این دستاوردها به برکت خون شهدا و همچنین سردار بزرگ اسلام در جبهه مقاومت بود که این انقلاب را به تمامی کشورها صادر کند، سایر کشورها از این شهدا الگو گرفته و  مدعی هستند که می توانند پرچم کشورشان از چنگال ظلم و ستم بیرون آورده و به اهتزاز درآورند.

رادمهر با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰برنامه متنوع فرهنگی،اجتماعی،ورزشی طبق زمانبندی تعیین شده برگزار می شود، بیان کرد: این برنامه ها در راستای گام دوم انقلاب اسلامی با هدف حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، معرفی و شناساندن دستاورد ها به جوانان و نسل های آینده است.

وی افزود: عمده ترین برنامه ها،نواختن زنگ انقلاب در سراسر مدارس شهر و روستا،نمایشگاه کتاب با عنوان «فجر»،نمایشگاه تخصصی کارآفرینی ، رونق و تولید، برگزاری همایش گام دوم و دستاوردهای انقلاب اسلامی، جشن انقلاب، غبارروبی گلزار شهدا، مسابقات ورزشی در رده های مختلف نونهالان ، نوجوانان و بزرگسالان برنامه های نشاط و شادابی در سطح شهر است.

فرماندار جاسک عنوان کرد: برای دهه فجر ۳۰ پروژه بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که عمده‌ترین پروژه ها در حوزه صنعت و معدن،حمل و نقل ،توسعه و خدمات روستایی و عشایری، کشاورزی و منابع طبیعی، انرژی و بهداشت و سلامت افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز