خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

سیاست گذاری شفاف و تسهیل در امور بانکی مهمترین مؤلفه توسعه متوازن اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۷۰۴

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: هیأت خبرگان بانکی و اقتصادی استان با سیاست گذاری شفاف و تسهیل در امور بانکی می تواند به عنوان مهمترین مؤلفه توسعه متوازن اقتصادی ایفای نقش کند.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی با بیان اینکه احکام جهانگیر شاهمرادی، موسی اسلامیان و کبریایی زاده به ترتیب به عنوان رئیس و اعضای هیأت خبرگان مورد وثوق بانکی و اقتصادی استان از سوی رئیس بانک مرکزی صادر شده است، اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف این هیأت ایجاد وحدت رویه در اقدامات بانک ها وفق مقررات است.

وی ادامه ‌داد: هماهنگی بین بانک‌ها امری است که می‌تواند به تسهیل در سرمایه‌گذاری مستمر و بدون مشکل برای بخش خصوصی منجر شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه گاهی در ارائه خدمات بانکی و اختصاص تسهیلات مختلف به صورت سلیقه‌ای عمل می‌شود، گفت: این موضوع در دستور کار هیأت خبرگان بانکی و اقتصادی استان قرار دارد تا با ایجاد هماهنگی لازم این مشکل نیز رفع شود.

شهبازی از برگزاری دو جلسه این هیأت خبر داد و یادآور شد: با توجه به اینکه دستور کار جلسات هیأت خبرگان مورد وثوق بانکی و اقتصادی استان منوط به موضوع پرونده هایی است که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید موفق به اخذ مصوبه نشده اند، دبیرخانه کارگروه تسهیل و بانک های عامل استان موظف به همکاری و تعامل در خصوص ارسال اطلاعات مورد نیاز به دبیرخانه هیأت خبرگان بانکی و اقتصادی هستند.

به گفته وی بانک‌ها می‌توانند به عامل محرک در توسعه متوازن اقتصادی تبدیل شوند و از همین‌رو نیاز است تا سیاستگذاری‌ صورت گرفته از سوی دولت در سطح استان با دقت اجرا و مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز