خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد :

30 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس کرمانشاه کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۶۷۱

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه و به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اعلام کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله سوخت از استان های غربی به مرکز کشور را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مسیر حرکتی کامیون حامل مواد سوختی در شهر اراک شده و پس از هماهنگی با پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی تیمی را روانه این شهر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی کامیون حامل سوخت شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی آن را توقیف کردند.

سردار جاویدان گفت: در بازرسی های انجام شده از کامیون ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس استان کرمانشاه برشمرد و از افزایش ۱۵۰ درصدی ارزش ریالی کشفیات در ۱۰ ماه سپری شده از سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز