خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک استاندار البرز به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۶۶۹

استاندار البرز، به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پیامی، این مناسبت را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی در سالروز ورود تاریخی رهبر انقلاب اسلامی و آغاز اولین روز از دهه فجر با صدور پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم به ویژه شهروندان استان البرز تبریک گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

"انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است  که با فریادشان آزادیخواهی و استقلال طلبی را در گوش و جان جهانیان طنین‌ انداز کرد که الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم گردیده است که توانسته ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در سراسر منطقه و حتی دنیا تسری بخشد.

همچنین تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با آغاز دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده و کشورمان را سراسر شادی و شور نموده است.

امیدوارم به برکت این ایام و با اتحاد و همدلی که اکنون بین مردم و مسئولین بوجود امده است سرآغازی باشد تا بتوانیم بر بیماری منحوس کرونا که داغ بزرگی را بر دل ملتمان و همه کشورهای دیگر قرار داده فائق آییم و روزگارمان را به مانند گذشته عاری از بیماری و مصیبت گرداند.

بدون شک در آستانه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی در تاریخ مجاهدت‌های دلیرانه ملت بزرگ ایران می توانیم با بلند همتی و نوآوری برای فعال سازی بستر‌های نوین و حرکت به سمت تحقق دولت الکترونیک با تجلی رویکرد اقتصاد مقاومتی و رونق تولید  در راستای گام دوم انقلاب، با تکیه بر آینده نگری مورد توجه ویژه مسئولین امر، قرار گیرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، سالگرد یوم‌الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران به ویژه شهروندان سرافراز استان البرز تبریک و تهنیت عرض می‎نمایم.

امید است که در سایه الطاف الهی، شاهد توفیق روز افزون ایران اسلامی باشیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز