خبرگزاری کار ایران

در آستانه دهه فجر مطرح شد؛

تشریح ویژه برنامه‌های چهل و دومین فجر آزادی در شبکه استانی اشراق زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۶۳۷

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، ویژه برنامه ها و آغاز جشن های ملی- مردمی دهه مبارک فجر زنجان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید محسن لطیفی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای ایام دهه فجر گفت: همزمان با دهه فجر برنامه‌های متنوعی با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، مباحث گام دوم، چله دوم انقلاب و روزشمار انقلاب در زنجان آماده پخش از شبکه اشراق، شبکه استانی صدا، بخش های خبری و معاونت فضای مجازی شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، در خصوص برنامه های شبکه استانی اشراق گفت: « سلام بر فجر » عنوان برنامه زنده صبحگاهی است که از ساعت8 صبح بمدت55 دقیقه با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولین به انعکاس خدمات  و توانمندی‌ دستگاه‌های خدمات رسان، تشریح روند تحولات توسعه و عمران در مناطق مختلف استان و برنامه های آتی در خصوص رشد و توسعه می پردازد.

وی افزود: برنامه زنده « فجر بایرامی » از ساعت21هرشب بمدت60دقیقه  بارویکردی شاد و مفرح، ضمن دعوت از مبارزان انقلاب و بیان خاطرات آن دوران، به تشریح دستاوردهای علمی و فناوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ معرفی محققین و کار آفرینان موفق خواهد پرداخت.

رئیس رسانه استانی از پخش10 برنامه « انقلاب57 زنجان» ، 10 برنامه « ورزش استان در بعد از انقلاب» ، 19برنامه «روز شمار انقلاب»، جشنواره سینمایی ویژه فجر، 22 مستند تاریخی و سریال تلویزیونی تبریز در مه و دهها نماهنگ و سرود انقلابی خبر داد و افزود: سایر برنامه های روتین هم با توجه به این ایام رنگ و بوی دهه فجر خواهند داشت.

وی،  درخصوص برنامه های شبکه استانی صدا افزود: برنامه «دستاورد» با حضور معاونین استاندار و مدیران کل ادارات ضمن تبیین پیشرفت های صورت گرفته در مناطق مختلف پاسخگوی مطالبات و سئوالات شنوندگان خواهد بود.دستاورد در10برنامه 25 دقیقه ای ساعت   11.30دقیقه پخش خواهد شد.

به گفته وی،  بازخوانی رویدادهای سال57 در زنجان برنامه « بغض خیس» در 10 قسمت 15 دقیقه ای از ساعت 18:15 پخش می شود.

مدیرکل صداوسیمای استان از تولید 12 گزارش موضوعی 3 دقیقه ای درباره توانمندی‌های استان در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز خبر داد و افزود: علاوه بر این 5 مورد گفتگوی زنده خبری به مدت 20 دقیقه، 85 مورد خبر مکتوب ارسالی به واحد مرکزی خبر، اخبار ویژه طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر هم در بخش های خبری استان پخش خواهد شد.

لطیفی افزود: به منظور ارائه آخرین اخبار مصوبات مجلس، تمهیدات لازم جهت برقراری ارتباط زنده تصویری و اینترنتی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

رئیس رسانه استانی از پخش گزارش ویژه پیشرفت های صنایع برق استان از بخش خبری ساعت14 شبکه اول سیما همزمان با 22 بهمن خبر داد.

مدیرکل صداوسیمای همچنین به برنامه های معاونت فضای مجازی اشاره کرده و افزود : تولید 20 فتو کامنت، 25 ویدئو،  10پوستر، 5 پادکست، 2 اینفوگرافیک و 10 مورد متن در معاونت فضای مجازی در ایام الله دهه فجر از برنامه های مرکز در فضای مجازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز