خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرج:

اطلس سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان کرج تدوین و رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۶۳۵

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از تهیه و تدوین اطلس انتخاباتی این شهرستان خبر داد و گفت: این اطلس انتخاباتی نقشه راه برگزاری دو انتخابات سراسری در مرکز استان البرز خواهد بود.

به گزارش ایلنا از البرز، غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: در اطلس انتخابات شهرستان کرج پراکندگی و محل های استقرار صندوق های شعب اخذ رأی و تعداد آنها مشخص شده است.

وی افزود:  همچنین تعداد سایت های تجمیع انتخابات در شهرستان کرج، ترکیب و چیدمان عوامل اجرایی، مجریان برگزاری انتخابات، نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی با آسیب شناسی برگزاری انتخابات های ادوار پیشین در این اطلس مشخص و پیش بینی خواهند شد. 

فرماندار کرج این اطلس انتخاباتی را نقشه راه عوامل اجرایی برشمرد و گفت: برقراری نظم، آگاهی به شرح وظایف عوامل اجرایی، تأمین امنیت و سلامت انتخابات، پیش آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک، از جمله اهداف طراحی این اطلس انتخاباتی بشمار می رود. 

وی افزود: خوشبختانه افراد صاحب تجربه برگزاری انتخابات در مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج مستقر هستند و به تمامی جوانب امر تسلط کامل دارند. 

قاسم پور گفت: همه ما به دنبال آن هستیم، مردم در آرامش، امنیت، نشاط سیاسی و اجتماعی و شرایط مطلوبی باشند، برای حفظ وحدت،  انسجام و هماهنگی میان تمام دستگاه های اجرایی تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم در هماهنگی و همدلی روزافزون انتخابات 1400را برگزار کنیم.  

وی در پایان افزود: تلاش می شود همزمان با آغاز بکار فعالیت سایت ثبت نام نهایی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر این اطلس با حضور مسولان استانی رونمایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز