خبرگزاری کار ایران

شهردار بردسکن در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد:

خسارت بیش از ۱۰ میلیارد تومانی ماشین‌های سنگین به زیرساخت‌های شهر بردسکن

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۵۶۱

شهردار بردسکن گفت: متاسفانه به خاطر نبود کنار گذر، تمامی ماشین‌های سنگین از داخل خیابان ها و بلوارهای اصلی شهر بردسکن تردد می کنند که همه ساله بیش از ۱۰ میلیارد تومان به زیرساخت های شهر خسارت وارد می شود.

محمد حسین مدیح در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: طبق قانون باید اداره کل راه و شهرسازی خسارت وارده را با تامین قیر جبران کند ولی متاسفانه تاکنون هیچ کمکی به شهرداری نداشته است.

وی اظهار داشت: حداقل بیش از ۶ کیلومتر از خیابان‌ها و بلوارهای سطح شهر بردسکن زیر بار ترافیکی ماشین‌های سنگین است و  امسال شهرداری برای زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت خیابان شهید یوسفی به طول یک کیلومتر اقدام کرد که اعتبار هزینه شده برای این پروژه تنها بالغ بر ۳ میلیارد تومان است.

شهردار بردسکن بر تعیین تکلیف پروژه کنار گذر بردسکن تاکید کرد و گفت: شهرداری بردسکن به اداره کل راه و شهرسازی استان پیشنهاد داده بود که پروژه کنار گذر بردسکن را به شهرداری واگذار کند که متاسفانه این پیشنهاد را رد و اعلام کرد باید این پروژه زیر نظر پیمانکاران این اداره کل اجرا شود که متاسفانه پروژه کنار گذر بردسکن ازدستور کار مسئولان استانی کنار گذاشته شده است. 

مدیح با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری بیش از ۱۷ میلیارد تومان بود گفت: با پی گیری های انجام شده این بودجه تا سقف ۲۰ میلیارد تومان تحقق پیدا کرد و بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری آماده و روی ۳۰ میلیارد تومان بسته شده است که به زودی اعضای شورای شهر نسبت به تصویب این مهم اقدام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: بودجه سال آینده شهرداری نسبت به بودجه امسال ۵۰ درصد رشد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز