خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان:

مرحله دوم پرداخت تسهیلات کرونایی حوزه فرهنگ و هنر قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۵۵۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مرحله دوم پرداخت تسهیلات کرونایی حوزه فرهنگ و هنر قزوین به مبلغ ۲۲۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به حوزه فرهنگ و هنر استان قزوین اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی اظهار کرد: مرحله دوم اعطای تسهیلات کرونایی به فعالان و بنگاه‌های آسیب‌دیده حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در استان قزوین آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و با توجه به روزهای پایانی سال، مشمولان واجد شرایط سریعا جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: پرداخت وام به مشاغل و صنوف فرهنگی و هنری در این مرحله بنگاه محور است و شامل آموزشگاه های هنری، موسسات فرهنگی و قرآنی، دفاتر زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت، موسسات مد و لباس، بنگاه های تئاتر و موسیقی و آتلیه های تجسمی، استودیوهای هنری و آموزشگاه های سینمایی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اضافه کرد: در استان قزوین در این مرحله بالغ بر ۶۴۲ واحد فعال می‌شود که برای این واحدها پیامک ارسال شده است و ضرورت دارد در اولین فرصت برای ثبت نام اقدام کنند تا از این تسهیلات بهره مند شوند.

این مسئول بیان کرد:  این تسهیلات در استان قزوین به میزان ۲۲۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بر مبنای مصوبات جلسه چهل و هشتم ستاد ملی مبارزه کرونا با موضوع حمایت از فعالیت‌ها و مشاغل غیردولتی به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در بخش فرهنگ، هنر و رسانه از طریق پرداخت تسهیلات بانکی با کارمزد ۱۲ درصد اجرا خواهد شد.

اسماعیلی  ادامه داد: مشمولان دریافت این تسهیلات که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده‌اند با مراجعه به سامانه کارا به آدرس  https://kara.mcls.gov.ir می‌توانند نسبت به ثبت درخواست تسهیلات اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان معاونت‌های تخصصی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و نیز دفتر توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر وزارت ارشاد آماده پاسخگویی و راهنمایی در این زمینه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز