خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اختصاص ۶۵ میلیارد تومان قیر رایگان به خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۵۵۲

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: از محل قیر رایگان امسال، ۶۵ میلیارد تومان به استان اختصاص داده شده است که تا پایان بهمن ماه نسبت به توزیع آن اقدام می شود.

سیدرضا موسوی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: قیرهای تخصیصی با کمک دهیاران برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح روستاها مصرف می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون از مجموع ۲ هزار و ۵۹۶ روستای استان هزار و ۸۰۰ روستا طرح هادی آن اجرا و معابر آنها تسطیح ، جدول گذاری و آسفالت شده است گفت: تاکنون ۳۱ درصد از روستاهای استان طرح هادی آن اجرا شده است.

وی همچنین گفت: ۶۷۰ روستای استان نیازمند بازنگری طرح هادی هستند ولی با توجه به تاکید سازمان برنامه و بودجه تا زمانی که تمامی روستاها طرح هادی اجرا نشود فاز دوم طرح هادی در روستاهای دیگر امکان پذیر نیست و مورد موافقت قرار نمی گیرد.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند که تنها هزار نفر آنها موفق شده اند سهم خود را واریز و از تسهیلات لازم برخوردار شوند و ساخت واحدهای خود را شروع کنند.

وی بیان کرد: طرح اقدام ملی مسکن در تمامی شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر اجرا شده است و در نقاطی که با کمبود زمین مواجه شده اند اداره کل راه و شهرسازی ورود پیدا کرده که در بردسکن این مهم در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز