خبرگزاری کار ایران

حاجی‌بابایی اعلام کرد:

آغاز اجرای ۱۲ طرح بزرگ با مشارکت وزارت دفاع در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۴۵

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای ۱۲ طرح و پروژه بزرگ عمرانی، تولیدی و سازندگی با مشارکت و سرمایه‌گذاری وزارت دفاع و نیروهای مسلح در مناطق مختلف این استان آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی همدان، افزود: تحقق این اقدام نقش بسیار مهم و قابل توجهی در تسریع روند رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان در راستای خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم این منطقه دارد.

وی در ادامه از اجرای چهار پروژه بزرگ شهری با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در همدان خبر داد و اضافه کرد: توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی و کشاورزی، تأمین قیر رایگان، اشتغال و بودجه ویژه مناطق کم برخوردار در حاشیه شهرها و روستاها در بودجه ۱۴۰۰ به طور ویژه ای مورد توجه و تغییر قرار گرفته است.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه نیروگاه برق شهید مفتح، پتروشیمی هگمتانه و در آینده پتروشیمی ابن سینا از پساب تصفیه خانه فاضلاب همدان استفاده می کنند، ساماندهی فاضلاب روستاهای بالادستی سد اکباتان و مسیر گردشگری امامزاده محسن(ع) را از اولویت خاصی برخوردار دانست و گفت: با اجرای شبکه در این مناطق و احداث مجتمع های آبرسانی بسیاری از مشکلات روستاهای ما برای همیشه حل خواهد شد.

وی با اشاره محدودیت بودجه های استانی برای انجام طرح های مورد نیاز تصریح کرد: با پیگیری هایی که انجام دادیم، مشکل برق سیمین و انجلاس هم حل شد و مسیرهای گردشگری روستایی ما از جمله ابرو، امامزاده محسن(ع) و سد اکباتان باید مثل خیابان از روشنایی دائم برخوردار باشد.

نماینده مردم همدان خانه ملت با بیان اینکه بودجه سال آینده کشور به دلایل مختلف دارای ویژگی های خاصی است و با تمام بودجه بندی سال های گذشته تفاوت دارد، یادآور شد: خاص بودن بودجه ۱۴۰۰ ناشی از تحریم های اقتصادی و موقعیت ویژه‌ای است که کشور در آن قرار دارد.

عضو کمیسون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش دولت و مجلس بر این معطوف است تا بودجه سال ۱۴۰۰ موجب رشد و ارتقای شاخص های اقتصادی از جمله ضریب جینی، تورم، اشتغال، سرمایه گذاری و بهره وری شده و پاسخگوی نیاز کشور هم باشد. 

وی از مدیران دستگاه های اجرایی درخواست کرد که موارد و موانع موجود بر سر راه پروژه های ملی و استانی را به موقع اطلاع رسانی کنند تا مجمع نمایندگان استان بتوانند ضمن پیگیری، تغییرات لازم را در ردیف های بودجه لحاظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز