خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن خبر داد:

بهره برداری و کلنگ زنی از ۲۹ پروژه عمرانی و خدماتی در ایام دهه مبارک فجر در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۴۰

فرماندار بردسکن گفت: همزمان با آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری در این خصوص اظهارداشت: پروژه‌های دهه مبارک فجر شامل گازرسانی ۴ روستا، آسفالت راه روستایی،افتتاح پروژه‌های شهرداری های بردسکن، انابد و شهر آباد، افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر بردسکن و برق رسانی به روستای چشمه سفید است.

شاکری افزود: تعداد ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در نقاط روستایی بوده که ۶۰ درصد اعتبارات را شامل می‌شود‌.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه تعداد ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در نقاط شهری بوده که ۴۰ درصد اعتبارات را شامل می‌شود، گفت: مشارکت حداکثری مردم و فعالان اجتماعی و فرهنگی در تعظیم شعائر مد نظر قرار می گیرد.

شاکری با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عملکرد دولت است، یادآور شد: دستگاه های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و بهره گیری از فضای مجازی در این راستا اقدام کنند.

فرماندار بردسکن با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مطرح کرد: بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن شناسی، خودباوری و وحدت از مهمترین رویکردهای تعیین شده در دهه مبارک فجر امسال است.

فرماندار بردسکن اظهار کرد: در برابر آثار تحریم‌های ظالمانه، تبلیغات منفی و شرایط خاص ناشی از کرونا امیدآفرینی بیش از پیش باید مورد توجه باشد.

وی در پایان اظهار داشت: دهه مبارک فجر با ایام میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام تقارن یافته است که باید در برگزاری جشن ها و برنامه ها با توجه به ملاحظات و محدودیت ها نیز مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز