خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور/خلیج فارس و دریای خزر مواج هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۰۶

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز در شمال غرب و غرب کشور همینطور در ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و شمالی بارش برف و باران و در سواحل شمالی کشور و استان‌هایی که در دامنه جنوبی البرز واقع شده اند و نیز مناطق غرب و جنوب غرب کشور بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را پیش بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: از بعدازظهر فردا از مقدار بارش‌ها در نوار غربی کشور کاسته می‌شود و مناطق شرق و شمال شرق کشور بارش‌ها ادامه پیدا می‌کند که باز هم به شکل برف و باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود. بیشترین بارش‌ها را امروز در استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، همدان، غرب کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، شمال استان‌های قزوین و زنجان و کهکیلویه و بویر احمد و جنوب اصفهان خواهیم داشت.

رفیعی گفت: فردا یکشنبه بارش‌ها در جنوب آذربایجان غربی و نیمه شمالی آذربایجان شرقی به شکل برف خواهد بود. امروز در بیشتر مناطق کشورمان به ویژه در استان‌هایی که در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی واقع شده اند و همینطور نیمه شرقی کشور وزش باد رخ می‌دهد. فردا در شمال شرق و شرق کشور و روز دوشنبه در شرق و جنوب شرق پدیده غالب وزش باد خواهد بود. امروز دریای خزر و خلیج فارس مواج هستند و از بعدازظهر فردا و روز دوشنبه بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز این شرایط را دارند.

این کارشناس ادامه داد: از روز دوشنبه تا پایان هفته جوی پایدار را در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت و آسمان صاف خواهد بود. امروز در استان خوزستان وزش باد شدید وجود دارد که ممکن است گاهی همراه با گرد و غبار باشد. تهران امروز حداکثر دما به یازده درجه بالای صفر خواهد رسید و پیش بینی می‌کنیم فردا حداقل دما به پنج درجه بالای صفر برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز