خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

افزایش مصرف برق در صنعت، نشانگر جهش تولید صنعتی در استان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۳۹۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بر اساس آمار شرکت توزیع نیروی برق استان، میزان برق مصرفی در بخش صنعت استان در 10 ماه گذشته از رشد 6/12 درصدی برخوردار بوده که نشان از شکوفایی بخش تولید و صنعت استان است.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی عنوان کرد: افزایش مصرف برق در حوزه صنعت برق نشان از افزایش حجم سرمایه گذاری ها و تولیدات واحدهای صنعتی استان دارد که در سایه تلاش واحدهای تولیدی و مسئولان استانی اتفاق افتاده است.

او افزود: نمونه بارز این افزایش سرمایه گذاری ها، واگذاری بیش از 50 هکتار زمین صنعتی در 9 ماهه اول سال جاری به سرمایه گذاران بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به اینکه صنایع کوچک انعطاف‌پذیری بیشتری در بحران ها و تحولات اقتصادی از خود بروز می دهند، گفت: رشد اقتصادی نیازمند حمایت همه جانبه از بنگاه های اقتصادی است و صنایع کوچک و متوسط نیز به نوبه خود در راستای توسعه صنایع نقش مهمی را ایفا می‌کنند که به همین منظور نیاز است توجه ویژه‌ای به این بخش از صنعت استان شود.

او ایجاد شرایط لازم برای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را یکی از اهداف مهم این شرکت دانست و افزود: راه رسیدن به این هدف نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی است که در این راستا، گام های بلندی در جهت تکمیل و توسعه زیر ساخت های لازم برای توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان انجام پذیرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز