خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره محیط زیست تهران تشریح کرد:

آخرین وضعیت شیر ایرانی باغ وحش ارم / وضعیت باغ وحش را رصد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۳۰۷

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران با اشاره به وضعیت شیر ایرانی در باغ وحش ارم گفت: حال هیرمان نسبت به روز گذشته بهتر است.

به گزارش ایلنا، فاطمه برنا با اعلام این خبر افزود: روز سه شنبه، باغ وحش ارم طی مکاتباتی، از حال بد شیر ایرانی که حدوداً سه سال پیش وارد ایران شد، خبر داد.

به گفته برنا، اقدامات اولیه بر روی هیرمان در باغ وحش انجام و به منظور یکسری آزمایش به بیمارستان فرستاده شد.

وی گفت: هیرمان علائمی همچون ترشحات دهان و چشم داشت که در چند روز گذشته غذا هم نخورده بود، اما طبق اعلام باغ وحش ارم امروز غذا خورده و وضعیت بهتری دارد.

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران افزود: در خصوص جزئیات دقیق وضعیت هیرمان هنوز چیزی مشخص نیست و باید منتظر اعلام نتایج آزمایش‌ها بود.

برنا در پاسخ به اینکه آیا در حال حاضر نظارتی بر باغ وحش ارم وجود دارد یا خیر؟ گفت: شناسایی بیماری هیرمان با پیگیری‌های همکاران من مشخص شد و ما همچنان وضعیت باغ وحش ارم را رصد می‌کنیم و در حال حاضر دوربین‌هایی نیز در باغ‌وحش برای بررسی وضعیت حیوانات نصب شده، اگرچه نمی‌توان گفت شرایط باغ وحش صددرصد خوب است، ولی سعی می‌کنیم نظارت‌های‌مان را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز