خبرگزاری کار ایران

بعد از ظهر امروز رخ داد؛

آتش‌سوزی گسترده کارگاه رنگ آمیزی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۲۹۸

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه از آتش سوزی گسترده کارگاه رنگ آمیزی کتیبه در واحد مسکونی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، آتشپاد غلامرضا رضایی اظهار کرد: امروز جمعه آتش سوزی واحد مسکونی در محله میدان مرکزی کرمانشاه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: در کمترین زمان ممکن نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی کرمانشاه به محل وقوع حادثه اعزام شدند و در لحظات اولیه مشخص شد که واحد مسکونی مورد نظر کارگاه رنگ آمیزی کتیبه‌های پلاستیکی بوده و با توجه به مقدار تینر موجود در این محل درخواست نیروی کمکی به مرکز آتش‌نشانی کرمانشاه اعلام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه با اشاره به وسعت حریق و مواد اشتعال‌زا درون این کارگاه، تصریح کرد: ۱۴ خودروی اطفایی و به همراه بیش از ۴۰ نفر از آتش‌نشان این سازمان عملیات اطفا حریق گسترده این کارگاه بر عهده داشتند.

رضایی فرمانده عملیات این حریق گسترده با اشاره به مقدار قابل توجه مواد اشتعال‌زا در این منزل مسکونی، افزود: قطعاً در صورتی که فرماندهی واحدی در این عملیات نبود و تجربه کافی در خصوص اطفا حریق‌های اینچنینی نداشتیم، این حریق جان شهروندان و آتش‌نشانان زیادی را می‌گرفت.

وی ادامه داد: آتش نشانان سرانجام پس از یک ساعت و ۴۰ دقیقه عملیات بی وقفه توانستند حریق را به طور کامل مهار و نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام نمایند.

رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه گفت: در این عملیات ۲ آتش نشان و یک شهروند دچار مصدومیت شدند و خدا رو شکر بدون فوتی توانستیم این حریق غیرطبیعی را در کمترین زمان ممکن مهار کنیم.

وی با اشاره به احتمال ریزش سقف این واحد مسکونی افزود: آتش‌نشانان ما زیر سقفی عملیات اطفا حریق سنگین امروز را انجام دادند که هر آن امکان ریزش داشت و باید دست این فداکاران و ایثارگران را بوسید.

رضایی در ادامه از شهروندان خواست تا در صورت استفاده از واحدهای مسکونی در محله‌هایی که شهروندان زندگی می‌کنند به جای انبار و کارگاه اصول انبارداری و کارگاهی رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز