خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خبر داد:

اردستان در وضعیت آبی قرار دارد / افزایش موارد مبتلا به کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۲۵۴

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: وضعیت بستری بیماران در بیمارستان کاهش داشته است ولی شناسایی موارد مثبت با افزایش روبرو است.

به گزارش ایلنا از اردستان، حسن ذبیحی با بیان اینکه افزایش موارد مثبت کرونا نگران‌کننده است، افزود: در کنار راهبرد فاصله گذاری اجتماعی، راهبرد بیماریابی و شناسایی زود هنگام موارد مثبت بیماری و جداسازی آنها از افراد دیگر است؛ چرا که این افراد هر روزی که از آلودگی آنها می‌گذرد می‌توانند بیماری را به چند نفر دیگر منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تاکنون ۱۷۱ نفر از بیماران کرونایی در اردستان فوت کردند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران شناسایی شده ۱۴۷۹ نفر است که ۷۵۹ نفر آنها مرد و ۷۲۰ نفر دیگر زن هستند. 

مدیر شبکه بهداشت درمان اردستان تصریح کرد: میانگین سن افراد مبتلا ۴۵ سال است و کمترین فردی که به کرونا مبتلا شده یک کودک ۵ ماهه و بالاترین سن مبتلا مرد ۹۷ ساله بوده است.

ذبیحی با بیان اینکه اکنون اردستان در وضیعت آبی قرار  دارد،گفت: رنگ بندی هفتگی که برای هر شهر اعلام می شود براساس تعداد بیمار بستری در مراکز درمانی است و هم‌اکنون ۳ بیمار در بیمارستان اردستان بستری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز