خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه مطرح کرد:

دورهمی‌های خانوادگی بلای جان مردم در روز‌های کرونایی/ خطر شیوع موج چهارم کرونا/ تاکنون کرونای انگلیسی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۱۶۵

رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیشتر مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها افرادی هستند که بی توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دورهمی‌های خانوادگی حاضر شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، وزیری رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت موجود استان شکننده است، افزود: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود در هفته‌های آینده شاهد شکل گیری موج چهارم کرونا در استان خواهیم بود.

وی اظهار داشت: شب‌های طولانی زمستان و تشکیل دورهمی‌های خانوادگی در این شب‌ها از مهمترین نگرانی‌های ما برای شیوع بیشتر کرونا است.

رئیس بیمارستان گلستان با اشاره به افزایش مراجعه بیماران در چند روز گذشته به مراکز درمانی گفت: بیشترین افرادی که هم اکنون به بیمارستان مراجعه می‌کنند در محیط خانواده و دورهمی‌های خانوادگی گرفتار کرونا شده اند.

 وزیری با تآکید بر اینکه عادی انگاری بیماری می‌تواند موج چهارم کرونا را در پی داشته باشد، افزود: ماسک زدن باید به یک رفتار اجتماعی تبدیل شود و نباید با این جمله که از «ماسک زدن خسته شده ایم» آن را کنار بگذاریم، چرا که تبعات جبران ناپذیری به همراه دارد.

وی به برگزاری جلسات اداری در روزهای کرونایی هم اشاره کرد و گفت: بهتر است در این شرایط جلسات به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی برگزار شود، اما اگر حضور افراد ضروری است باید جلسات با حضور نفرات کمتر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

رئیس بیمارستان گلستان همچنین خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ موردی از کرونای انگلیسی در استان کرمانشاه مشاهده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز