خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۱۴ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۰۸۳

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بهره‌برداری از ۱۴ طرح ورزشی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر در سیستان و بلوچستان است.

به گزارش ایلنا، ادهم کرد زابلی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همچنین در این مدت ۱۹ خانه ورزش روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی، بازی‌های بومی و محلی و ستاد مبارزه با مواد مخدر  تجهیز می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی خانه جوانان افزود: همزمان با دهه فجر سه خانه جوانان در شهرستان‌های استان جهت استفاده سمن‌های جوانان راه اندازی و افتتاح خواهد شد. 

کرد گستره هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی را یکهزار و ۳۵۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به زیر ساخت‌های ورزشی روستاهای سیستان و بلوچستان سبب شده در سال‌های اخیر شاهد جهش چشمگیر در ساخت و بهره‌برداری طرح‌های عمرانی این حوزه در استان باشیم.

وی برتر شدن سیستان و بلوچستان در بخش‌های مختلف نظیر ورزش همگانی، نماز، راه‌اندازی چمن مصنوعی، توسعه ورزش روستایی و روابط عمومی را افتخارات اداره کل ورزش و جوانان این استان در سالجاری عنوان کرد و افزود: این افتخارات در حالی بدست آمده که این استان با کمبود امکانات با وجود جوان بودن روبه رو است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستاوردهای ورزشی این استان گفت: میزبانی از اردوهای تیم ملی وزنه برداری بانوان، رقابت‌های دوی صحرا نوردی و حضور بانوان تکواندود کار استان در لیگ برتر کشور را از مهمترین موفقیت‌های حوزه ورزشی عنوان کرد.

معاون مشارکت‌های اجتماعی اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: هم‌اینک از ۱۷۶ سازمان مردم نهاد در این استان فعال است که نسبت به سه مورد سال ۹۳ شاهد جهش مطلوب در این حوزه هستیم.

وحدت رضا شکوری مقدم بیان کرد: با برون سپاری و تفویض امور به سمن‌ها بستری برای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی ایجاد می‌شود که در توانمندسازی حوزه جوانان نقش موثری خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز