خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

اعتراف سارقان موبایل قاپ به 60 فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۹۷۵

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سارقان موبایل قاپ با اعتراف به 60 فقره سرقت در سطح شهرستان های کرج و فردیس ﺧﺒﺮ داد

ﺑﻪ ﮔﺰارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان ﺑﺎ اﻋﻼم اﯾﻦ ﺧﺒﺮ بیان داشت: در ﭘﯽ وﻗﻮع ﭼﻨﺪﯾن ﻓﻘﺮه ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﻗﺎﭘﯽ از سوی راکبان 2 دﺳﺘﮕﺎه ﻣﻮﺗﻮر ﺳﯿﮑﻠﺖ در سطح شهرستان های کرج و فردیس، شناسایی و دستگیری سارقان در دﺳﺘﻮر ﮐﺎر ادارات مبارزه با سرقت و عملیات ویژه پلیس آگاهی ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺖ.

سردار محمدیان افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد متهمان که از سارقان غیر بومی استان هستند به وسیله یک موتور سیکلت سرقتی از شهرستان های همجوار با استان البرز به شهرستان های کرج و فردیس مراجعه کرده و پس از شناسایی سوژه های خود از بین افرادی که در حال صحبت کردن با گوشی تلفن همراه در معابر عمومی هستند، در فرصتی مناسب گوشی را دزدیده و بلافاصله از محل متواری می شدند.

اﯾﻦ ﻣﻘﺎم ارشد اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ اظهار داشت: کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و اﻧﺠﺎم اﻗﺪاﻣﺎت ﭘﻠﯿﺴﯽ گسترده، ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ هویت سارقان شده و پس از یافتن ﻣﺤﻞ اﺧﺘﻔﺎی آن ها در شهرستان ملارد استان تهران، ﺑﺎ دریافت نیابت ﻗﻀﺎﺋﯽ به مخفیگاه شان اعزام و در ﯾﮏ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻏﺎﻓﻠﮕﯿﺮاﻧﻪ 2 متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه اﻧﺘﻈﺎﻣﯽ استان البرز تصریح کرد: در بازجویی های صورت گرفته متهمان در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند، اما با دیدن مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به 60 فقره سرقت گوشی تلفن همراه با شیوه موبایل قاپی اقرار کردند.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری 2 مالخر اموال مسروقه و یک نفر که اقدام به سوزاندن سریال گوشی های موبایل مسروقه می کرد، یادآور شد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان همه مالباختگان این پرونده شناسایی شدند.

سردار محمدیان با بیان این که کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته را بیش از 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند، در پایان از شهروندان خواست تا با رعایت نکات پیشگیری از سرقت از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز